Edelen

Edelen

Edelen speelt een grote rol, as je niet edelt kan je ook nooit sterk worden, dit komt omdat een dorp maar een bapaald aantal Punten kan hebben. Om te edelen moet je een Edelman hebben, die kun je maken in een Adelshoeve. Dit is voor iedereen belangrijk, niet alleen maar voor gevorderde en experts maar ook gewoon voor beginners, maar voor de beginners zal alleen het principe duidelijk worden want de rest is wel voor gevorderde en experts.

ALs je een Edelman hebt kun je dus dorpen edelen, dit doe je door een dorp aan te vallen en je Edelman meet Troepen mee te sturen.

Toestemming

Een Edelman haalt er toestemming vanaf, dit zal ongeveer tussen de 20 en de 30 zitten. De toestemming begint met 100, je moet zorgen dat hij onder de 0 komt, als dat is gelukt is het dorp van jouw en kun je het dus verder opbouwen. Als je het dopr hebt overgenomen staat de toestemming op 25, het kan dus meteen weer worden geëdelt, maar zolang er geen Edelmannen komen is er niks aan de hand. De toestemming komt met 2 per uur terug, dus het is gewoon een questie van tijd voordat het weer lang duurt voordat ie wordt geëdelt.

Moraal

In TribalWars heb je ook moraal, dit zorgt ervoor dat je meer troepen verliest bij zwakkere mensen, dit is om te zorgen dat mensen met een klein leger niet een te makkelijke prooi is voor een sterke speler, iemand die dus veel punten heeft zal bij slappere spelers dus meer troepen verliezen dan iemand die rond het punt aantal zit. Om dit tegen te gaan hebben spelers de moraalridder uitgevonden.

Moraalridder

Een moraalridder is een slappere speler in dienst van een sterke speler, de moraalridder claimt het dorp van de sterke zodat hij het kan overnemen. Als een sterke een moraalridder heeft beschermt hij hem ook een hij betaalt de verloren troepen, dit doen hun omdat wat hun dan betalen is veel minder dan dat ze eigenlijk kwijt zouden zijn.

Claimen

Claimen gebeurt vaak in Stammen, hier mee ga je een dorp leeg maken om hem te edelen, vaak worden door sterke spelers moraalridders gebruikt om het dorp leeg te maken. Als je een dorp claimt en je zet het op het stammen forum heb je dus in jouw stam er recht op, dus als een stamlid hem overneemt terwijl jij hem had geclaimt mag je hem dus terug eisen.

Edeltreinen

Er bestaan ook edeltreinen, met die edeltreinen kan je verder weg. Een edeltrein bestaat uit 4 Edelmannen, daardoor gaat de toestemming ineens helemaal naar 0 (Ten minste als je mazzel hebt). Vaak zit je ook in een stam die dicht bij je ligt en als je dan helemaal omsingelt ebtn door je stam en je hebt 1 Edelman dan kom je niet verder, als je er 4 hebt kun je er dus makkelijk uit en aan de rand verder gaan.

Dorpen handel

Er bestaat ook zoiets als dorpen handel, hiermee worden dorpen geruilt, dus dan geven mensen dorpen weg voor een ander, want de ene wil in een Kontinent liggen en de ander weer in een ander Kontinent. Zo kan er dus worden gehandelt zodat je dichtbij dorpen kan bezitten.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License